Bestellen
Hoe te bestellen? | ||||||||||||
In het menu, aan de bovenkant van uw scherm kunt u de gewenste artikelen opzoeken. Mocht u uw producten gevonden hebben dan kunt u deze in uw winkelwagen plaatsen door op de knop 'bestellen' te klikken. Rechtsboven kunt u altijd zien hoeveel artikelen er in uw winkelwagen zitten. Als u in de winkelwagen bent kunt u op 'afrekenen' klikken om zo uw bestelling af te ronden. Nadat u uw betaalmethode heeft gekozen, kunt u uw gegevens invoeren. In de volgende stap van de bestelprocedure (wanneer u hebt gekozen voor de betaalmethode) kunt u onderaan uw factuur op 'betaal bestelling' klikken om de bestelling direct te betalen en af te ronden. LET OP: Controleer nog even voor de laatste maal of... ... uw adresgegevens kloppen. Alles klopt? Dan is het tijd om af te rekenen. |
||||||||||||
Hulp bij het bestellen | ||||||||||||
Voor hulp bij het plaatsen van uw bestelling kunt u altijd contact met ons opnemen. Op de contactpagina vindt u ons telefoonnummer en e-mailadres. | ||||||||||||
Voorraadstatus artikelen | ||||||||||||
Wij hebben diverse artikelen op voorraad, maar het kan natuurlijk voorkomen dat het gewenste artikel of de juiste maat niet bij ons op voorraad is. Hoopt u uw bestelling voor een bepaalde dag te ontvangen, neem voor de zekerheid contact met ons op om de actuele voorraad op te vragen. | ||||||||||||
Uw zending online volgen | ||||||||||||
Nadat wij uw bestelling ter verzending hebben aangeboden, ontvangt u van ons een e-mail. In de e-mail wordt aangegeven dat uw zending onderweg naar uw adres is en dat u op dezelfde dag een e-mail ontvangt met daarin een track&trace code. Met deze track&trace code is het mogelijk om uw zending te volgen. | ||||||||||||
Op werkdagen voor 16:00 uur besteld = volgende werkdag in huis * * Met uitzondering rondom feestdagen. Let op; niet op alle artikelen geldt 'Op werkdagen voor 16:00 uur besteld = volgende werkdag in huis. Dit geldt alleen op een geselecteerd aantal artikelen. Door grote drukte bij PostNL rondom feestdagen is de kans aanwezig dat pakketten zijn vertraagd. Via de track&trace link uit de verzendbevestiging kunt u zien wanneer het pakket wordt bezorgd. Is het pakket vertraagd? Dan kunnen we er helaas niet voor zorgen dat het toch vandaag wordt geleverd. Uitzonderingen leveringen: - Bezorgtijden wijken af als u op een Waddeneiland woont. Het kan een á twee dagen langer duren dan een normaal bezorgschema. - Op officiële feestdagen worden pakketten niet bezorgd - Heel soms is er een storing in ons magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren. |
||||||||||||
Verzendkosten | ||||||||||||
Indien de bestelling boven de €85,- inclusief BTW uitkomt, is de verzending binnen Nederland gratis. Gratis verzending geldt niet op voetbaldoelen, lijnkalk, dugouts, ballenkarren, dummy's en tsjoeks. Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling af te halen, betaalt u uiteraard geen verzendkosten. |
||||||||||||
Geen orderbevestiging ontvangen? | ||||||||||||
U ontvangt na het plaatsen van bestelling van ons een bevestigingsmail. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen, zullen wij u informeren over de levering. Indien u niets hebt ontvangen, kan het zijn dat de e-mail in de map 'ongewenste mail' terecht is gekomen. Wij adviseren u daarom de spamfilter te checken. |
||||||||||||
Help - ik kan een artikel niet vinden | ||||||||||||
Bent u op zoek naar een artikel, maar kunt u het niet vinden op onze website? Wij helpen u graag! Bent u op zoek naar een artikel, maar bieden wij die niet aan op onze website? Laat het ons weten en wij leveren het artikel voor een scherpe prijs! |